קורס קידום אתרים

תוכן

התוכן – הוא זה שייקבע כמה מהגולשים שביקרו באתר שלכם היום, יהפכו ללקוחות שלכם.

התוכן חייב להיות איכותי ביותר, נגיד, ידידותי, קל להבנה, ידידותי וכתוב נכון וקריא.

רבים טוענים שאחוז נטישה גבוה באתר מעיד בין היתר על תוכן לא איכותי ולכן גוגל לא ירצה להציג לגולשים את התוכן.

ככל שהתוכן איכותי יותר, ובנוי בהתאם לתצורה ולקריטריונים שגוגל קבעה, כך הוא מקודם יותר – כלומר, יש יותר סיכויים שהוא ידורג ויוצג במקומות הראשונים במנוע החיפוש.

 בעבר כתיבת התוכן הייתה קצרה ודלה, ולא ממש מועילה עבור הגולש, היום תוכן איכותי עבור הגולש הפך לאחד מהקריטריונים החשובים ביותר של גוגל, כאשר גוגל ייבחן את איכות האתר שלכם.

חלק חשוב מעבודת הSEO כרוך בהתאמת התוכן הקיים באתר לפרמטרים החשובים של מנוע החיפוש של גוגל, התוכן חייב להיות עשיר, עם ערך מוסף עבור הגולש לצד התאמת האתר לדרישות הטכניות של מנועי החיפוש, גם מבחינת המבנה מבחינת מבנה האתר – כותרות, תגי מטא, מילות מפתח ועוד.

המבנה שבו התוכן צריך להיות כתוב כדי להביא אותנו לתוצאות החיפוש הראשונות :

נוחות קריאהמאמרים מסודרים בצורה מובנת. כותרות ביניים בין אם הן מודגשות או מסודרות לפי H 1 ו H2  יהפכן את הקריאה לנוחה יותר ותאפשר לגולש להתמקד במה שמעניין אותו במקום לקרוא חלקים שלא רלוונטיים למידע שהוא מחפש.

מיספור: שילוב מספרים בכותרות וגם בפסקאות ייצרו חווית קריאה יותר נוחה ומסודרת.

המחשה: שילוב תמונות וסרטוני וידאו שממחישים את הכתוב. גם גרפים יכולים להיות אמצעי המחשה יעילים מאוד. אחוז הנטישה במאמרים כאלה יהיו נמוכים.

סוגי טקסט טקסטים מגוונים כגון : מאמרים וראיונות.

אורך המאמראם בעבר כתבו מאמרים קצרים ודלים, כיום גוגל יעדיף מאמרים ותכנים רחבים, של 1000 מילים ומעלה, גוגל יחשוב ויאמין שהכתב עבר תחקיר מעמיק ויעדיף לקדם אותו.

קישורים: רצוי כאלה שנבנו באופן טבעי בזכות היותו של המאמר איכותי. קישורים מרשתות חברתיות ומאתרי חדשות או מבלוגים.

מספר דרכים פשוטות לגרום ליותר אנשים לקרוא את תוכן האתר שלך :

  • השיטה הקלה ביותר הינה שימוש במרווחים, תוכן מורכב וארוך, ברגע שנשים לו את המרווחים הנכונים, יהפוך בקלות לקריא ביותר ולידידותי ביותר.
  • יש להציג רעיון אחד בכל פיסקה ולשמור על הפסקאות קצרות ובעלות שלוש עד ארבע שורות בלבד.

       יש לסדר את התוכן עם כותרות משנה מעניינות ומשכנעות.

  • עדיף ליצור רשימות עם תבליטים - הן נראות שונה משאר הטקסט כך שהן מספקות ריענון ויזואלי לקוראים.
  • יש להשתמש בכתובים עם תמונות, אלו יגרמו לקוראים שלך להמשיך ולהעמיק בטקסט.
  • קישורים רלוונטיים ומעניינים – קישורים פנימיים וגם חיצוניים.
  • הפנימיים יישמרו על הגולשים באתרך וייקחו אותם לדפים נוספים באתרך והקישורים החיצוניים יראו כי ביצעת מחקר מעמיק כדי לשפר את אתרך.
  • עיצוב נכון של האתר – דבר שיגביר את ההתעניינות באתרך, יגרום לגולים לאהוב ולהישאר ואף לרכוש את המוצרים שלך ישירות מהאתר.

 - התוכן הוא זה שיוביל אתכם למעלה בתוצאות החיפוש.

 - התוכן הוא זה שיביא לכם לקוחות.

צרו קשר