קורס קידום אתרים

עשה ואל תעשה

קידום אתרים אורגני –

חשוב מאוד לדעת על מה לשים את הדגשים ואילו טעויות נפוצות קיימות :

הטעות הנפוצה ביותר היא שבעלי עסק בטוחים שכל מה שהם צריכים זה להיות בעמוד הראשון בגוגל ושבכך הבעיות שלהם יפתרו ויגיעו אליהם המון לקוחות.

האתר שלכם ודף הנחיתה שלכם צריך להיות בעל תוכן ממוקד ביותר, קריא ונגיש, עליכם להשאיר את הגולש אצלכם באתר, להוות לו חווית קריאה וקנייה נעימה ומהנה.

יש למדוד את ביצועי האתר באופן תקופתי, אפילו על בסיס שבועי.

אין להכפיל תוכן!

הכפלת כותרות עמודים ותגיות תיאור - ברוב המקרים טעות זו של הכפלת תוכן נעשית בתמימות, כאשר חוזרים על שם המותג בכותרות העמודים או שמשתמשים בטעות בתגיות התיאור לאורך כל הדפים. מנועי החיפוש אשר רואים את הכפלת התגיות לעיתים חורצים את דינו של הדף ומגדירים אותו כהכפלת תוכן עוד טרם הגעתם לתוכנו של הדף.

מחקר מילות המפתח - מחקר מילות מפתח הינו הבסיס לשיווק יעיל באינטרנט .

הסתת הגולש לדף לא נכון - אם עושים שימוש בקידום ממומן, חשוב מאוד להנחית את הגולשים בדף הרלבנטי לחיפוש שלהם ולא לגרום להם להמשיך בחיפוש אחר המוצר בתוך האתר.

קישורים – תנאי מאוד מאוד בסיסי לקידום יעל ומהיר של האתר.

קידום קצר טווח - לא ניתן לערוך אופטימיזציה לאתר ולאחר מכן להניח לו לזרום מעצמו. קידום ממומן שאינו מנוהל ומאורגן בצורה נכונה יהיה לא יעיל ויגבה מאתנו כספים מיותרים.

יש להימנע מבניית אתר שאינו מותאם למובייל.

אין לחסום את דפי האתר לכל סריקה של מנועי החיפוש.

אין לתאר עמוד בקצרה, ריק מתוכן או שאינו קשור לתוכן הדף.

יש להימנע מכתיבת כותרות ארוכות, ריקות או שאינן קשורות לתוכן הדף.

אין לכתוב כתובת URL ארוכה מדי.

טעינת עמוד איטית תביא לעזיבה מהירה של הגולש את הדף.

צרו קשר