קורס קידום אתרים

טיפים לפרסום בפייסבוק

מאז שנכנסו הרשתות החברתיות לעולמנו, אנו מבלים שם את רוב יומנו, כן כן! כמעט כולנו מבלים ברשתות החברתיות יותר ויותר זמן, אם נבחן את עצמנו, נראה כי רבים מאיתנו נמצאים ברשתות ימים שלמים.

Facebook כיום היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, זוהי רשת שכמעט כל בעל עסק מכיר ו/או משתמש בה בצורה כזו או אחרת. כל בעל עסק שמעוניין בחשיפה אמתית, יודע שהאו איננו יכול להסתפק רק בהעלאת סטטוסים לרשת אלא הוא חייב להשקיע בפעילות פרסום איכותית בפייסבוק.

הפרסום בפייסבוק לא תמיד אפשרי לכל אחד שמבין את הרשת ומשתמש בה, וההסברים על האופן שבו ניתן לפרסם בפייסבוק לא תמיד פשוטים וברורים לנו.
לכן, קיבצנו כאן, במיוחד בשבילכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל :

שלב 1 - בניית דף עסקי ממותג - לספק מידע בסיסי על העסק

כדי להתחיל לעשות שימוש נכון ויעיל בקמפיין בפייסבוק, יש קודם כל לבנות דף עסקי, דף ממותג.

נכון שהדפים בפייסבוק הם בעלי מבנה אחיד אך ניתן ורצוי למתג את דף על ידי שימוש בצבעים, על ידי תמונות רקע מעניינות ואף להעלות סרטוני וידאו.

יש לערוך בדיקה – אם הרוב הגדול רגיל לרשום את שפ העסק שלכם בעברית, זה מה שאתם תעשו, פשוט תכתבו אותו בעברית. על ידי כך ימצאו אתכם הכי מהר בפייסבוק ובגוגל. ניתן ורצוי הוסיף תאור קצר על בית העסק כמובן שניתן לרשום את שם העסק באנגלית אם המותג שלכם רשום באנגלית.

חשוב מאוד לבנות את הדף באופן הכי מותאם לפרסום בפייסבוק, שיהיה דף פשוט וברור על מנת ליצור לגולש חוויית צפייה וגלישה קלה ומהנה.

שלב 2 – בחירת תמונת פרופיל לעסק

כדאי ואף רצוי לשים את תמונת הלוגו שכבר קיימת לעסק.

הגודל המינימלי לתמונת פרופיל לפייסבוק הוא 180X180 פיקסל. גודל התצוגה היני 160X160 פיקסל.

טיפ מאיתנו – כדאי להעלות תמונה מרובעת קצת יותר גדולה, כגון 1000X1000 כך יהיה ניתן להציג את הלוגו בגודל מלא. אנו יודעים כי פייסבוק מקטינה את הפיקסלים על מנת לאפשר טעינה מהירה יותר של מונות וכך חוסכת מקום אחסון בשרתים שלה, לכן כל תמונה שתעלו לפייס, סביר להניח שתאבד טיפה מהאיכות שלה, כדי למנוע מצב זה, שמרו את התמונה ב – save for png24 web. מי שלא "מומחה" לכך, מומלץ להיוועץ עם מעצב גרפי.

שלב 3 – עיצוב הדף העסקי

על מנת שהדף ישקף בצורה ברורה את המסר של בית העסק או של המוצר שלכם, יש להשקיע בעיצוב ולדאוג שהוא תואם את דף הנחיתה שלכם וייצור אחידות עיצובית של העסק.

מומלץ לעשות שימוש בעיצוב שימשוך את העין ואת תשומת לב הגולשים שכן העיצוב הוא זה שיקבע את סגנון המודעות הפרסומיות שלכם בפייסבוק.

שלב 4 – הוספת הדף למועדפים שלנו בפייסבוק

על מנת להוסיף עמוד למועדפים יש ללחוץ על הכפתור עם שלושת הנקודות ונבחר add to favorite .

שלב 5 – העלאת תמונות

העלאת תמונות יכולה לעזור לנו מאוד בפרסום הדף העסקי שלנו בפייסבוק. מאז ומתמיד אנשים נמשכים יותר לאלמנטים ויזואליים וצבעוניים מאשר לאלמנט טקסטואלי. ככל שהתמונות שלנו יעבירו חוויות ורגעים אנושיים, ככה נוכל לקבל יותר ויותר לייקים ושיתופים ונשיג חשיפה גדולה יותר.

שלב 6 – העלאת סרטונים

בדומה להעלאת תמונות, גם השימוש בסרטונים בדף העסקי שלנו יגדיל את החשיפה של הגולשים לדף וייצור עניין יותר מאשר פוסטים רגילים שנעלה. ככל שנשקיע בסרטון מקצועי יותר, מקורי ונעניין, נוכל לקבל תנועה רבה יותר של גולשים לדף הפייסבוק שלנו ומספר הצפיות ייעלה.

טיפ קטן שלנו – מומלץ להעלות סרטון כקובץ לדף העסקי ולא לשתף מאתרים כגון יוטיוב.

שלב 7 – תיוג אנשים

זהו שלב חשוב מאוד כאשר אנו מדברים על קמפיין שיווק בפייסבוק. 

תיוג האנשים יחשוף את הדף שלנו לחברינו המתוייגים וייצור התעניינות רבה. מומלץ לתייג אנשים שהשתמשו בשירות שלנו או לקוחות שקנו את המוצר והיו מרוצים.

שלב 8 – העדפות קהל

גם שלב זה, בדומה לקודמו, חשוב ביותר.

בשלב, זה יהיה עלינו להגיד מהו הקהל הרלוונטי עבורנו בפייסבוק. פה יהיה עלינו להגיד לפייסבוק מי היינו  רוצים שיחשף לדף העסקי שלנו. ככל שנוסיף יותר ויותר פרטים ופרמטרים, נצמצם את קהל היעד שלנו, כיוון שכרגע אין זהו קמפיין שיווקי אלא מדובר בהעדפות קהל.

כאן ניתן להגדיר דברים בסיסיים כגון:

  • מיקום גאוגרפי מועדף + רדיוס מרחק
  • גילאים רלוונטיים
  • תחומי עניין
  • מין

כעת, פייסבוק יוכל להציג את הדף העסקי שלנו לאנשים שהגדרנו את הקריטריונים שלהם.

שלב 9 – תזמון פוסטים

כדאי שנוכל להפוך את הדף העסקי שלנו בפייסבוק ליעיל יותר עבורנו, מומלץ לתזמן את הופעת הסטאטוסים אותם אנו מעלים לזמן הימצאותו של קהל היעד אליו כיוונו. מומלץ גם לתזמן את הפוסטים לפרקי זמן בהם נוכל להגיב על התגובות השונות שנקבל על הפוסטים שהעלנו.

הזמנים המומלצים ביותר לפרסום בפייסבוק הם דווקא בשעות שמחוץ לשעות העבודה, לכן מומלץ לתזמן את זמני הפוסט לשעות אחרי הצהריים והערב המוקדמות בהן ישנה פעילות מוגברת בפייסבוק.

שלב 10 – עידוד הגולשים להגיב לפעילותנו

הפייסבוק, הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר המאפשרת לנו ליצור אינטראקצי בלתי אמצעית עם קהל היעד הרלוונטי לנו, לכן אנו ממליצים לעשות ככל שניתן על מנת לעודד את קהל היעד שלנו אשר נחשפים לדף העסקי ולהגיב לפעילויות שלנו.

יצירת אינטראקציה עם הגולשים שלנו בפייסבוק תאפשר לנו גם לפעול בדרכים רבות לשיפור השירות ואף תבסס את מעמדנו בעיני הגולשים המבקרים בדף העסקי שלנו כגוף הקשוב לצורכי לקוחותיו.

אין ספק שכל מאמץ שנעשה – יוביל אותנו להשגת מבקרים וללקוחות מרוצים!

צרו קשר

 

 

 

 

 

 



.