קורס קידום אתרים

SEO אופטימיזציה במנועי חיפוש

 Search Engine Optimization

קידום אתרים במנועי חיפוש (קרוי לעיתים גם קידום אורגני או פרסום אורגני) הוא מגוון הפעולות המתבצעות במטרה לשפר את מיקומי דפיו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש לביטויי החיפוש הנשאלים על ידי שוקי היעד של האתר, עד להשגת אותם מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש שיניבו תוצאות מסחריות או אחרות שמצדיקות את ההשקעה בקידום האתר.

מנועי חיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים לפי מילות חיפוש. כל מנוע חיפוש מקבל שאילתה מסוימת ומחזיר תוצאות מסודרות לפי רלוונטיות. רוב המשתמשים במנועי חיפוש צופים רק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג. בדרך כלל בדף התוצאות הראשון או השני, ואינם טורחים לבדוק תוצאות המופיעות בדפים שמעבר לכך. דפוס התנהגות זה מסביר את רצונם של בעלי האתרים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש. באתרים רבים להגברת החשיפה יש השפעה כלכלית, בין אם האתר משמש למכירת מוצרים ובין אם מניב רווחים מפרסום. אפילו באתרים המבוססים על תרומות, גיוס התרומות מושפע בצורה משמעותית מסטטיסטיקות הגלישה באתר.

SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) היא אופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש שנבחר, שמרביתן טכניות וגלויות לחלוטין ועוסקות בתיקון שגיאות בוני האתר מבחינת מבנה האתר, ניקיון הקוד של דפיו ותקינות ההנחיות השונות של בונה האתר למנוע החיפוש; תיקון תקלות שמתרחשות במהלך פעילות האתר; התאמת האתר לשיפורים ושכלולים בטכנולוגיית האינטרנט

SEO דואג שהאתר שלכם יענה בצורה המלאה ביותר על דרישות מנוע החיפוש כשהמוביל בראשם הוא כמובן גוגל. למה? בגלל שאתר שעונה על הדרישות של מנוע החיפוש – גוגל יעדיף אותו כאתר מוביל, שיזהה שהגולש מחפש משהו הקשור לתחום עיסוקו של האתר.

מנועי החיפוש עובדים על עיקרון של התאמה בין מילות חיפוש שהגולש מקליד לבין הרלוונטיות שלהן לתוכן האתר, לכן כאשר נרצה לקדם אתר בתחום מסוים אנו נדגיש את מילת החיפוש הרלוונטית ביותר המתארת את נושא האתר.

אנו רוצים לגרום לגולש להגיע לאתר שלנו לפני כולם, ובשביל זה, האתר צריך להיות מותאם לדרישות מנועי החיפוש – ובשביל זה צריך - SEO  - קידום אתרים.

SEO – קידום אתר במנועי החיפוש – יש לבצע שינויים באתר עצמו, בתוכן האתר וחוץ האתר, לתהליך זה קוראים אופטימיזציה והוא זה שיקדם אותנו בגוגל. האופטימיזציה תביא אותנו למקומות הראשונים בגוגל.

השיטות האמינות המניעות את  מנועי החיפוש ויובילו את אתרכם לתוצאות הראשונות :

  • זמן טעינת האתר
  • איכות התוכן בדף ותדירות עדכונו
  • איכות וערך תוכן האתר בכללי (הדומיין)
  • השיטות הישנות - On-Site Factor ו-Off-Site Factor
  • נתוני שביעות רצון הנאספים מתוצאות החיפוש
  • חיבור מאובטח HTTPS
  • מאגרי ישויות פופולריים שמהם גוגל מושכת נתונים
  • מיקומים גאוגרפים של המחפשים
  • היסטוריית החיפוש של המשתמשים
  • ידידותיות האתר למשתמשי מובייל
  • שאילתות החיפוש שהגולש מקיש
  • הטכנולוגיה שבה הגולשים מחפשים (חיפוש תמונות, חיפוש קולי וכו)
  • מעל ל-200 סיגנלים נוספים שרובם סמויים ואותם אפשר רק לשער.

צור קשר

Search Engine Optimization