חשיבות מחקר מילות מפתח

חשיבות מחקר מילות מפתח


תכנון מוקדם הוא הסוד

קידום אתרים הוא תחום תחרותי ביותר ואין על כך עוררין. משום כך מחקר מילות מפתח הוא חשוב כל כך לכל מי שרוצה לקדם את תכניו בצורה האופטימלית ביותר. מחקר זה מאפשר לדעת איזה ביטויים הכי כדאי לקדם והוא הצעד הראשון לפני כל מהלך שיווקי כזה או אחר
מעבר לכך, הוא יכול לתת אומדן על העלות ועל החזר ההשקעה של מאמצי השיווק.


מחקר מילות מפתח הוא פעולה אותה יש לבצע לפני כתיבת כל תוכן בכדי לדעת אילו ביטויים ומילות מפתח מחפשים הגולשים.


מחקר זה הוא חלק מתחום הקידום האורגני (SEO) ולא משנה אם אתם משתמשים באסטרטגיית תוכן, אסטרטגיית שיווק בסושיאל או כל אסטרטגיית שיווק אחרת -  הוא הכרחי.

מה הכלי שלך?

קיימים מספר כלים, חינמיים ובתשלום  לביצוע מחקר זה. חלק מכלים אלה כוללים את כלי מילות המפתח של גוגל, תוספי כרום כגון SEO STACK, כלי ההשלמה האוטומטית של גוגל, גוגל טרנדס ועוד. חלק מהכלים נותנים תוצאות כלליות וחלק מהם מספקים תוצאות עם טווח החיפוש.


על מילות מפתח וזנבות

לאחר שתבצעו מחקר מילות מפתח תקבלו רשימה של המילים שהגולשים מחפשים הכי הרבה. כך "תיכנסו לראש" של הגולשים ותבינו בדיוק מה הם מחפשים. לאחר שכבר יש לכם את הרשימה, תוכלו ליצור תוכנית עבודה לפי הביטויים שאותם תרצו לקדם בשלב הראשון.

ככלל, יש לקחת בחשבון כי ככל שיש יותר תחרותיות של מילת מפתח, משמע, שמחפשים אותה המוני גולשים, תידרש עבודה יותר רבה בכדי לקדם אותה בתוצאות החיפוש של גוגל ולהפך, ככל שהביטוי יותר נישתי ופחות מחופש, יהיה יותר קל לקדם אותו.

כמו כן, לכל מילת מפתח קיימים "זנבות ארוכים". לדוגמא "עורך דין" היא מילת מפתח אבל "עורך דין מומחה בתל אביב" הוא ביטוי זנב ארוך.

הזמן קצר והמלאכה מרובה

עבודת קידום אתרים היא למקצוענים ולא בכדי. יש צורך להכיר את הכלים המקצועיים, להבין את מגמות האלגוריתם של גוגל ובאופן כללי "לחיות את השוק". לכן, אם אתם מעוניינים בעבודת קידום אתרים אופטימלית, כדאי להסתמך על ניסיון ומומחיות של מקדם אתרים.

צרו קשר