פרסום בפייסבוק

הכלי האולטימטיבי ליצירת ביקושים

פייסבוק = הרשת החברתית הגדולה בעולם.

פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם.

לפייסבוק יש למעלה מ-1.3 מיליארד דפי משתמש פעילים.

לפייסבוק יש כיום 3.2 מיליון משתמשים פעילים רק בישראל, מה שהופך אותה לבמה הכי אטרקטיבית לפרסום האתר שלנו.

הכדאיות של הפרסום בפייסבוק

  • מתאים לכל כיס ותקציב שנקציב.
  • האפשרות להגיע לחשיפה של אלפי אנשים ביום בתקציב זול יחסית.
  • בעזרת הקידום הממומן בפייסבוק נוכל להגיע לפילוח מדויק של קהל היעד על בסיס נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין, כך, נגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר שלנו.
  • בעזרתו נעקוב אחרי הביצועים וההתקדמות בכל רגע נתון , דבר שיסייע בידנו לבצע את השינויים הדרושים, כדי לשפר את ביצועי המודעה.

פייסבוק הוא הכלי האולטימטיבי ליצירת ביקושים למוצר אותו אנחנו מעוניינים לשווק. מאות מיליוני גולשים מדי יום יכולים להיות חשופים למוצרים שלכם אם רק תדעו להגיע אליהם.

פרסום בפייסבוק נפוץ במיוחד עקב יכולת פילוח גבוהה. ניתן להגיע כמעט לכל לקוח פוטנציאלי שנגדיר בהתבסס על פרטים שונים כמו גיל, סטטוס משפחתי, תחביבים, בחירת הרדיוס הקרוב לאזורכם או רשימת קהלים מוגדרת מראש.

כיצד בנוי השיווק בפייסבוק

נאפיין את המוצר אותו אנו מעוניינים לשווק.

נפלח מי מעוניין לקנות את המוצר ולאיזו אוכלוסייה הכי כדאי לנו למכור את המוצר.

נבנה את הקמפיין של המוצר כך שיתאים לשינויים היומיומיים של הפייסבוק.

נשתמש בכלי מדידה וביישומים טכנולוגיים.

אופטימיזציה – ייעול הקמפיין – כאשר נעלה את קמפיין, נעלה 2 או 3 מודעות שונות לחלוטין.  כדאי לשנות את התמונות והכותרות.

אפשרויות הפרסום בפייסבוק

מודעות צד במחשבים.
מודעות newsfeed במחשבים – מודעות בקיר החדשות של המשתמשים.
מודעות newsfeed במכשירים הניידים.

יש לנו המון טיפים לפרסום בפייסבוק אותם תוכלו למצוא בקורס קידום אתרים שמיטב המוחות בחברת ניוספיריט בנו בשבילכם.


צרו קשר